Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik vakantie huizen complex met prive zwembad?

Ik zoek een vakantiehuisjes complex of hotel of iets dergelijks waarbij je een klein huisje / appartementje hebt met daarvoor een klein en knus prive zwembadje of jacuzzi in je tuintje.
Maar dus wel met toezicht van het hotel en beveiliging enzo dus dat je echt op een park zit.
In verschillende landen zodat ik vergelijkingsmateriaal heb.
Graag ook een beetje betaalbaar als dat zou kunnen.
Wie weet wat sites want ik zoek me suf.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
819
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je maakt het jezelf erg moeilijk door een complex/hotel te zoeken met een minizwembadje per appartement/huisje. Ik denk niet dat dat er is. Het is veel goedkoper en ook gewilder om een groot zwembad aan te leggen alleen voor het complex/hotel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op de website van Topic Travel staan meerdere parken cq vakantiewoningen, ook met prive zwembad. Wij hebben daar heel goede ervaringen mee. Zie ook hieronder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is een wel heel specifieke vraag maar het wordt toch echt zoeken per aanbieder van vakantiehuisjes vrees ik. Om het leed een beetje te verzachten, hier in elk geval een overzicht van die aanbieders: http://leukereisjes.nl/vakantiehuizen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding