Waar moet ik allemaal aan denken bij het organiseren van een groepsreis?

En misschien hebben jullie dan ook gelijk antwoord op bijbehorende vragen. Wat zijn goede wintersport-bestemmingen wat betreft après-ski. En zit er een minimale leeftijd verbonden aan het reizen zonder begeleiders? Wat zijn de punten waar je als organisator van de reis het meest op verdient? Is het bijvoorbeeld verstandiger om alleen de reis en slaapplaats te regelen of is het verstandiger om ook voor het eten e.d. te zorgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (1)

Het is een hele verantwoording om in je eentje een reis te organiseren. STEL dat er iets gebeurt en je wordt aansprakelijk gesteld...??? Je moet iedergeval eerst kijken wat je potentiele klanten zijn en wat ze willen en belangrijker wat ze willen uitgeven! Met die gegevens ga je aan de slag en kijken wat je kan 'inkopen'. (vnl. Vervoer en accomodatie) en dan moet je onder de prijs van je concurrenten kunnen bieden. Zorg ieder geval dat je risico's goed zijn afgedekt en bedenk dat je voor deze winter aan de late kant bent om nog 'in te kopen'. Goede inkoop en verkoopvoorwaarden zijn dus belangrijk!! Succes.