Kan een laptop ertegen als je hem in een handbagage op wieltjes door de hal en over straat rijd? En een spiegelreflex camera?

Of is het toch beter om dat soort spullen te dragen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Spiegelreflex kan er tegen, laptop ook, als hij uitstaat, dwz dat de harde schijf niet aan staat. De kant met het scherm bij voorkeur aan de binnenkant van je bagage, is mij geadviseerd. Mijn laptop is jarenlang meegeweest in mij werktas die weer in mijn fietstas zat, dus iedere dag 20 km af en toe slecht wegdek, met meestal goed opgepompte fietsband. Dus af en toe in de handbagage kan probleemloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan er alletwee goed tegen, en je laptop mag inderdaad niet aanstaan als je een HDD hebt. Bij een SSD maakt dat niet veel uit, maar je hebt waarschijnlijk geen SSD. Je moet er natuurlijk iets voorzichtiger mee om gaan. Niet met je bagage beginnen gooien dus :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je laptop en camera maar vast genoeg in je tas/koffer zitten, dus dat ze niet de hele tijd heen en weer glijden. Anders kun je schade aan de buitenkant krijgen.