Wie heeft er ervaring met vakantieparken rondom Parijs en kan mij advies geven over het huren van een stacaravan in de buurt?

We willen met de kinderen naar Parijs in de herfstvakantie (niet naar Disneyland). Hotels zijn te duur en een stacaravan (met verwarming een optie). De eerste camping die we tegenkomen is Bois de Boulogne, maar daar hoor ik veel negatieve verhalen over.

Andere campings liggen gunstig voor Disneyland, maar wij willen Parijs in. Wie heeft hier ervaring mee? Op zich is een leuke camping wat verder van Parijs geen probleem. We zouden met de metro kunnen. Ik ben vooral benieuwd naar echte ervaringen. Een camping googlen is niet zo heel moeilijk ;o)

Toegevoegd na 13 uur:
NB. We willen niet naar Disneyland. Althans willen wel, maar kost wel erg veel geld naar onze mening ;o)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
5.6K
Kimath
13 jaar geleden
wij hadden een paar jaar terug een leuk plekje in een stacaravan, toen gingen we ook naar Disneyland en Parijs in.
Is al paar jaartjes geleden, ik zou mijn ouders moeten vragen hoe dat ook alweer heet, maar die slapen nu : /
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok, ik hoor het graag. Wij gaan overigens niet naar Disney, dus de lokatie moet eerder handig zijn voor Parijs zelf.

Het beste antwoord

Ik heb het even aan mijn ouders na-gevraagd, en dit is de camping waar wij verbleven: http://www.lechenegris.nl
Le Chêne Gris, via Vacansoleil gereserveerd.

Wij zijn een dagje naar Disneyland geweest, en een dagje naar Parijs. Toen parkeerden we de auto bij een station in de buurt van de camping, en dan met de metro naar Parijs toe.
Ik hoop dat het ongeveer is wat je zoekt.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik ben 2 jaar geleden naar de Davy Crockett Ranch geweest met kerst.
Stacaravan/blokhut, echt heel leuk. restaurant, zwembad, ponys op het park.
echt een aanrader.
voor 4 dagen was ik ong. €180 pp kwijt. De entree van het park was nog meer!
entree was toen €57 pd voor de 2 parken.
logies en ontbijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de zomervakantie ben ik naar Parijs geweest en hebben we overnacht met 4 personen in dit chalet. Erg mooi en groot. Ook in de herfst is dit toegankelijk er zit namelijk openn haard in. Het is een paar minuten vanaf de camping lopen naar het station en in 20 min ben je onder de eifel toren.

http://www.huttopia.com/nl/natuurcamping-vakantie-Versailles-frankrijk.html

Toegevoegd na 44 seconden:
(ik ben er geweest met mijn ouders)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerder genoemde Le Chene Gris ligt naast een treinstation, dus je stapt er zo op de trein naar Parijs. Het duurt toch wel even, ik denk drie kwartier voor je op het metronet over kunt stappen. Het ligt overigens weinig autokilometers van Disneyland. Wij hebben ook Parijs met Disneyland gecombineerd.