Is er een goed vakantie site waarin je een maximum afstand aan kunt geven?

We willen binnenkort een paar dagen weg. Het hoeft niet 10 km verderop maar 2 uur reizen voor een weekendje vind ik zat. Eigenlijk wil ik gewoon in kunnen geven mijn postcode en dan bijv. max 150 km, en dan de aanbiedingen/prijzen. Is er een site die dat kan? (aangezien we in een grensgebied wonen is dus alleen Nederland of Duitsland niet voldoende, per provincie duurt ook te lang omdat ik dan een aantal bij langs moet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie! Herkenbaar.. altijd lastig. +

Antwoorden (2)

Hoi, ik ken geen dergelijke site, maar ik zou Google Maps openen, op de gok wat plaatsnamen ingeven, dan kijken hoeveel kilometer dat is, eventueel route wijzigen en dan gaan zoeken naar aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb eens wat rondgesurft op vakantie-sites, en het zou
goed kunnen dat zo'n site er is, maar ik kan 'm niet vinden.
Geen direct antwoord op je vraag dus, maar misschien wel een tip?

Neem een kaartje (atlasje) en trek een cirkel rond je woonplaats, zo
groot als de maximale afstand die je wilt reizen.
B.v. met een schoteltje, of passer. Je krijgt dan
direct een indruk waar je wel en niet moet zijn.

Ga dan naar b.v. Arke.nl, kies b.v. Duitsland of
Belgie, en in de volgende stap kun je allerlei
bestemmingen in Belgie zien, en daarop klikken.
Met het kaartje met cirkel bij de hand, zie je direkt
welke bestemmingen afvallen. Noordzeekust en
Brugge vallen waarschijnlijk af, Antwerpen
twijfelgeval, en Brussel goed mogelijk.

Zelfs als je dat kaartje met die cirkel niet hebt, zie
je in één oogopslag of de afstand te groot is, door
op "kaart" te klikken bij iedere bestemming, want
je wordt direkt doorgestuurd naar Google Maps.
Prettige vakantie!