Wie weet er een romantisch hotel met kerst of een leuk iets voor een paar dagen weg

Ik wil graag met me vriend tussen kerst en oud en nieuw een geslaagd uitje hebben voor een aantal dagen..net buiten nederland of in nederland.
Denken aan champagne, sauna jacuzzi... maar niet te duur, zijn studenten...
Weet iemand iets leuks of heeft zelf iets leuks meegemaakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Champagne en studententarief, dat past niet zo..
Als tip kan ik Keulen geven, ik weet verder geen chique hotel, maar de stad zelf bruist tijdens kerst, en is goed te bereiken met de ICE, neem je toch zelf je bubbelwijn mee :-)

Antwoorden (4)

Hoi, mijn ervaring is dat het rond de kerst best wel lastig is om bv. een hotelletje te boeken; misschien is 't een idee om een leuke Bed and Breakfast te gaan zoeken en zelf voor de champagne te zorgen. Je hebt erg veel verschillende soorten B&B's, o.a. ook in de stad.Misschien dat je op onderstaande link iets kunt vinden. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er bestaat een boekje "droomplekken"nog te koop bij bol.com, ik zal er een paar opnoemen.
www.texelyurts.nl boomhut www. libema.nl
www.hoteldekrommeraake.nl www.kasteelvorden.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke tips! Ik zie niet echt een studententarief, maar wel een plus!
Den Brabander net over de grens in duitsland Wintersbergen mooie romantische omgeving ook vooral als er sneeuw ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem de boot van Europoort naar Hull ( P&O ferries ), gezellig en romantisch dineren aan boord. Bij aankomst in Hull neem je de bus naar York. Deze kan je op de website van P&O al boeken. Geniet een dag van York in kerstsfeer en neem 's middags de bus weer terug naar de boot. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een nachtje in York te blijven en de andere dag terug gaan. Dat hotel of B&B moet je wel zelf boeken.
Veel plezier.