kun je op schiphol spullen die je moet inleveren weer ophalen als je terug bent van vakantie ?

heb b.v.been flesje dure parfum in tas laten zitten en moet deze inleveren kun je dat naderhand dan nog terug krijgen? idem met zakmes,aanstekers,nagelveilen enz...kan je dat apart laten leggen ofzoiets

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Schiphol weet ik het niet en al die flesjes water en zonnecreme verdwijnen in de vuilnisemmer, maar op Frankfurt heb ik na 5 weken vakantie m'n dubbelwandige fles coleman benzine teruggekregen (ik struikelde bijna over dezelfde ambtenaar die het ingenomen had en hij bracht m'n fles braaf terug; sneller dan dat ik m'n bagage van de band had!).

Het beste antwoord

Nee, inleveren betekent "Kwijt".

Wel geven ze je de kans om weer terug te lopen om vervolgens het artikel aan jezelf op te sturen, maar dat is uiteraard best prijzig.

Je zou eventueel er voor kunnen kiezen een kluisje te huren op schiphol en daar het item in te stoppen en deze na afloop van je vakantie weer op te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, helaas...
Je zult vooraf goed moeten checken wat er in je tas zit. Afgenomen is gewoon helaas pindakaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vrees dat je die spulletjes kwijt bent.
om ze te bewaren en te retourneren kost niet alleen veel ruimte, maar bedenk ook wat een administratie er aan vast hangt.
13 jaar geleden
Als het echt waardevolle spullen zijn die je weer terug wilt hebben kan je ze op schiphol opsturen naar jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar dan? ik weet zo gauw geen postagentschap te bedenken in de vertrekhal....