welke betalingskaart meenemen,om door turkije,een deel rusland,iran,mongolie,china te reizen?

wie heeft ervaring met western union?en kan men echt overal daarmee geld afhalen?
heeft iemand raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n reis zou ik nou ook eens willen doen...gaaf!
Cryofiel
13 jaar geleden
In Turkije kun je overal gewoon met je Nederlandse pinpas terecht. Voor de overige landen zou ik het niet weten.

Het beste antwoord

Neem gewoon een credit card mee van Visa of Mastercard, daar kun je zo ongeveer overal mee betalen. American Express wordt in sommige landen nog wel eens geweigerd.

Wester Union heb ik verder geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kom jammer genoeg niet verder met dit antwoord,doch vindt ik jullie site interessant

Andere antwoorden (1)

Ik heb geen ervaring met de western union maar een visa card of world card daar kun je ver mee komen maar misschien is het raadzaam om eens navraag te doen bij je bank.