Wie heeft er ervaringen met ''www.HospitalityClub.org''?

kan iemand mij vertellen of deze site betrouwbaar is? en zijn verdere ervaringen met Hospitalityclub.org

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ikzelf vind het niet zo'n betrouwbare site. Je moet allemaal persoonlijke gegevens invullen, en je weet niet goed waarvoor ze gebruikt worden.
Ik ben er na een tijdje ook mee gestopt.
Wel een aantal leuke contacten aan overgehouden, maar toch niet echt mijn ding.
Het ligt eraan of je het erg vind dat mensen op de site redelijk veel over je te weten komen,
Zo nee: dan is het waarschijnlijk een goede site, en kan je het ook zeker uitproberen (Ik heb persoonlijk geen last gehad van spam ed.)
Zo ja: dan raad ik het je af om je erop aan te melden (als je dat al niet gedaan hebt).

Maar over het algemeen is het een goede site om contacten in je regio, of over de rest van de wereld, op te bouwen.

Hopelijk heb je hier iets aan!