Als ik naar euro disney ga,kan ik dan beter met of zonder halfpension boeken?Hoe duur is gemideld bij bijv. een buffet per persoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Je vult de gegevens in aan de linkerkant van de website en je klikt op GO >> en dan weet je het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er ook een beetje aan of je een moeilijke of makkelijke eter bent.... Kijk ik ben een zeer moeilijke eter, al die buffetvormen waar je dan je eten uit kunt kiezen vind ik maar niets omdat ik weinig lust. Ik kies er dan eerder voor om zonder half pension te kiezen, omdat ik dan zelf kan zoeken/kiezen wat ik lekker vind om te eten. Voor optimaal gemak is het natuurlijk erg handig, geen afwas! En geen eten zoeken! En je kunt even berekenen hoeveel geld het je zou schelen, met of zonder en of je dat er voor over hebt.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even een tip als je geen buffet erbij neemt...Rond etenstijd staan er echt rijen voor de restaurants. ook in disneyvillage. Je kan daar wel reserveren bij een restaurant. Want als je honger hebt, en nergens een reservering kan het wel ff duren voor je een bordje eten hebt