Het zal er aan liggen waar je overnacht, in een lodge of in een tent.
Voor die laatste heb je ook nog tenten die al klaar staan of gehuurd kunnen worden.
Dus kijken naar wat nog nodig voor de tent.
Voor de lodge overnachtingen heb je niets bijzonders nodig.
Verder,
Zonnebrandcreme
Deed-anti muggen
Pet met een flap in de nek
Camera
Goede schoenen
Praktische kleding zoals broeken met afrits pijpen
De kleding het liefst van katoen en lichte kleuren
Thermos of waterflessen
Medicijnen en verband tas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een verrekijker mag zeker niet ontbreken......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op meenemen.nl. Staan veel paklijsten in. Ik gebruik deze zelf ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zéker niet vergeten: warme sweaters om in laagjes te dragen! Ik heb 's avonds behoorlijk koud gehad op de hoogvlakten van Kenia... en alles is 'buiten': zowel je lodge als de eettent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een handdoek en een creditcard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hoeft niks verplicht mee te nemen maar kleding lijkt me toch verstandig