Aruba.
I still got sand in my shoes, tralalaaa...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Op de eilanden in Griekenland kun je ze nog volop vinden, aan de kleine eilandjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
En kijk hier maar:
http://www.lifestyleagent.nl/2009/04/17/De-10-mooiste-stranden-ter-wereld/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 weken terug lag ik nog op een wit strand met blauwe zee, het was op Kreta.....mmm zou zo weer terug willen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noorden van Marokko
Mauritius
Florida

...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Malediven.

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh, bijna vergeten: Klein Bonaire!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op alle eilanden en stranden tussen de twee keerkringen in - dus meer stranden dan je in een mensenleven zou kunnen bezoeken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het mooiste witte strand met blauwe zee wat ik ooit heb gezien dat was in Rota Spanje waar mijn zoon woont
leek wel een reclame spot
en bij mij is de zee hemelsblauw maar de stranden grijs omdat ons zand vulkaanzand is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Australie
Zuid-Afrika
Hawaii
Zuid-Amerika (brazilie)
Verenigde Arabische Emiraten (Dubai,Bahrein,Quatar)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oludeniz Beach Vertaling:

Dode Zee Strand , Antalya

PARADIJS!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dhermi - Albanie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zulke stranden in Nieuw Zeeland gezien en als ik de brochures moet geloven ga ik ze in Thailand weer zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in het oosten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klein Curacao!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cuba de caribbean, de oceaan lijkt net kraanwater
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Griekenland... Op Kreta bijvoorbeeld... het bounty strand... Maar ook op de kleinere eilandjes heb je het nog hoor!! :) goed zoeken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Isla Margerita, Kos en op Corsica aan de zuid-westkust.