Er schijnt een zwembad te zijn op Singapore airport, waar kan ik deze vinden ?

nav eerdere vraagsteller

Toegevoegd na 1 minuut:
Mogen reizigers hier gebruik van maken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Het beste antwoord

In Terminal 1
"Near Transit Hotel at Departure Transit Lounge East, Level 3"
http://www.changiairport.com/at-changi/leisure-indulgences/swimming-pool
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Á 7 euro, knap gevonden een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was niet zo moelijk, als het op een luchthaven moet zijn, hoef je alleen de site van de luchthaven maar even op te zoeken :) Toch bedankt.

Andere antwoorden (1)

Dat heb ik ook gehoord.
Het schijnt op de bovenste etage van de luchthaven te zijn.
Wij zijn in februari nog via Singapore naar Bali gevlogen maar wij hebben het ook niet gevonden.

Toegevoegd na 16 uur:
Changi Airport is hét vliegveld van Singapore en is tevens een belangrijke 'hub' in de regio. Niet vreemd, want het vliegveld is een van de beste ter wereld. Je vindt er honderden winkels, hotels en andere faciliteiten (zelfs een zwembad) om het wachten zo comfortabel mogelijk te maken.