Hoeveel komt er bij ryanair qua toeslagen ed nog bij?

Ik zit op de ryanair website te kijken willekeurig voor wat vluchten, ik kom dan soms op 20/30/40 p.p uit heen en terug dat is natuurlijk niks. maar hoeveel moet ik rekening mee houden dat er nog bij komt? want alleen handbagage is inbegrepen of zelfs dat ook niet? komt het dan misschien van 30 opeens naar 60 euro p.p. ofniet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Handbagage wel bij inbegrepen. Betalen (Credit Card), ruim bagage & inchecken op vliegveld moet je extra voor betalen, evenals eten en drinken onderweg.

Die bedragen lagen allemaal tussen de 5 en 10 euro per onderdeel een half jaartje geleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handbagage tot 10 kg is gratis. Een koffer wat in het ruim gaat niet. Let daarbij goed op dat het niet meer dan 15 kilo is want je betaald anders fors bij.

Je kunt kiezen voor priority boeken voor ik geloof 10 euro extra. Dat betekend dat je als eerste het vliegtuig in mag. Er zijn maar een aantal priority boekingen per vlucht. Het voordeel kan zijn, dat je dan bij de nooduitgang kan zitten, waar je veel meer beenruimte hebt.

Verder moet je erop letten dat je van te voren online ingecheckt. Dit geldt ook voor de terugreis. Doe je dat niet, betaal je ook weer veel bij.
Let goed op bij het aanvinken als je boekt, Lees goed, want het kan zo maar zijn dat je ongewild een verzekering aan je broek hebt hangen. Al met al ben je dan een hoop geld kwijt.

Succes en een fijne vakantie.