Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een appartement huurt voor de vakantie, kan je er dan vanuit gaan dat er beddengoed is, of moet je dit zelf meenemen?

Ben aan het pakken voor de vakantie, kan nergens op de site vinden of er beddengoed is in het appartement.
Heb nog nooit in een appartement gezeten , vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
5.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In NL of elders?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb vaak vakantie werk gedaan in vakantie parken/ appartementen,
ik heb nog nooit meegemaakt dat daar geen beddengoed is,
ook uit ervaring met eigen vakantie`s was er altijd beddengoed,

Maar als je twijfelt kan je beter voor de zekerheid even bellen, dan weet je het zeker :)

en fijne vakantie ;)
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je het appartement op een vakantiepark huurt is er vaak wel beddengoed aanwezig, en anders kun je het bij de receptie halen. Als je het particulier huurt moet je het meestal zelf meenemen, mits het op de website staat.
Ik neem het altijd voor de zekerheid mee.

Kun je niet even bellen of mailen naar de verhuurder of er beddengoed aanwezig is, dan weet je het zeker!
Fijne vakantie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, daar kun je niet automatisch vanuit gaan. In sommige huisjes moet je het zelf meebrengen. Maar dan staat het er meetal wel expliciet bij vermeld. Ik zou het toch even checken voor de zekerheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In vakantieparken moet je meestal verplicht bedlinnen huren. Als je van particulieren huurt en ze verhuren het inclusief bedlinnen, dan zullen ze daar ook reclame voor maken en dat op de website vermelden. Dus staat er niets, hou er dan rekening mee dat er niets is... (maar even navragen is natuurlijk handiger)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd even navragen, en laten bevestigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding