Als je een appartement huurt voor de vakantie, kan je er dan vanuit gaan dat er beddengoed is, of moet je dit zelf meenemen?

Ben aan het pakken voor de vakantie, kan nergens op de site vinden of er beddengoed is in het appartement.
Heb nog nooit in een appartement gezeten , vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
5.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In NL of elders?

Het beste antwoord

Ik heb vaak vakantie werk gedaan in vakantie parken/ appartementen,
ik heb nog nooit meegemaakt dat daar geen beddengoed is,
ook uit ervaring met eigen vakantie`s was er altijd beddengoed,

Maar als je twijfelt kan je beter voor de zekerheid even bellen, dan weet je het zeker :)

en fijne vakantie ;)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je het appartement op een vakantiepark huurt is er vaak wel beddengoed aanwezig, en anders kun je het bij de receptie halen. Als je het particulier huurt moet je het meestal zelf meenemen, mits het op de website staat.
Ik neem het altijd voor de zekerheid mee.

Kun je niet even bellen of mailen naar de verhuurder of er beddengoed aanwezig is, dan weet je het zeker!
Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, daar kun je niet automatisch vanuit gaan. In sommige huisjes moet je het zelf meebrengen. Maar dan staat het er meetal wel expliciet bij vermeld. Ik zou het toch even checken voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In vakantieparken moet je meestal verplicht bedlinnen huren. Als je van particulieren huurt en ze verhuren het inclusief bedlinnen, dan zullen ze daar ook reclame voor maken en dat op de website vermelden. Dus staat er niets, hou er dan rekening mee dat er niets is... (maar even navragen is natuurlijk handiger)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd even navragen, en laten bevestigen.