We gaan morgen naar nederland, wat voor kleding moet ik meenemen,zomer of winter?

Ik hou het weer wel bij, maar ene keer staat er de zon schijnt dan weer regen..
is het koud?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus voor dit soort vragen is deze site opgezet?? Ongelooflijk zeg........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja als je niet in nederland woont is dit voor mij een advies vraag....

Het beste antwoord

Normale zomerkleding, een vest en een trui, en een, niet te dikke lange broek.
Een paraplu en een kort jack.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In het westen valt het wel mee met de regen. Met name het oosten en noorden is erg nat deze dagen.

Als de zon schijnt is het ook niet al te warm. Zo'n 20-21 graden.

Dus neem van beide wat mee, zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hou rekening met regen, dat zeker, maar voor de rest is het best lekker weer, graadje of 20 is het hier meestal wel.

Ging laatst de stad in met een jas omdat het regende, heb me kapot gezweet zo warm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben net terug van een weekje weg in midden nederland.
Het weer was redelijk, af en toe zonnig en af en toe bewolkt.

Ik zou 3/4 van je kleding meenemen voor middelmatig weer (+-19/20 graden) en 1/4 voor warm weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1