Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil met een groep van 8 naar oostenrijk skieen. In februari. Welke plaats moet ik hebben en welk hotel raden jullie mij aan?

Toegevoegd na 1 uur:
Apres ski is belangrijk, Dicht bij piste, dicht bij het centrum alle loop afstand, en goede pistes. Eigenlijk het ideale gebied;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
691
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal niet meevallen om naar Oostenrijk te skiën, is best wel ver eigenlijk....;-)
paulus811
13 jaar geleden
Moet je ook wel even zeggen wat je belangrijk vindt. Stappen? De prijs? Rust? Bereikbaarheid?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het beste kun je gewoon even een reisbureau binnenstappen en daar enkele wintersportbrochures vragen.
In deze brochures staan de verschillende plaatsen toegelicht op wat er te doen is.
Er zijn vele accommodaties in te vinden.

Als je op basis van die gidsen een keuze hebt gemaakt, dan kun je altijd nog kiezen tussen boeken bij het reisbureau, of zelf via internet een accommodatie in de plaats van je keuze te boeken.

Zo doe ik het wel vaker met vakanties. Soms ben je goedkoper uit als je het zelf rechtstreeks boekt en soms is het reisbureau goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
top

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding