Onderweg naar de Dordogne, wie weet er een goed hotel?

Ik ga volgende week vanuit Nederland naar Biron in de Dordogne. Ik ben op zoek naar een hotel ergens halverwege (onder Parijs) om de nacht door te brengen. Het zou het handigst zijn als het hotel niet te ver van de snelweg is verwijderd. Ik rijd vanaf Parijs over de Franse A10 richting Toulouse.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Probeer, zodra je een Hotel Campenille ziet, daar even te stoppen en een boekje te vragen. Dan heb je alle hotel onderweg bij de hand. Ze liggen allemaal naast de snelweg, ze zijn relatief goed. Desnoods zoek je in het eerste hotel, waar je het boekje kreeg, een hotel uit en vrasah je de baliemevrouw om even voor jou te reserveren per telefoon. Je kunt ook eten in de Campanile hotels; dat was vroeger goed, maar tegenwoordig zeer matig. Een andere keten, waar het eten zeker beter is, is Balladins. Zelfde verhaal.

Via internet kun je ook de mogelijkheden bekijken.en ook boeken.TomTom geeft de hotels ook aan.
Ik zou je aanraden om de eerste dag door Parijs heen te rijden anders kom je de volgende dag in de ochtendfile. Je mpoet richting Marseille steeds volgen en daarna Toulouse. TomTom doet het goed.