Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar moet ik zijn voor een gezellige zonvakantie in september?

Ik heb een weekje vrij in september en ik wil graag nog een weekje naar de zon. Wat hebben jullie voor tips? We houden van een wat herrie en leven om ons heen, dus geen rust en ruimte. We denken aan misschien Turkije, Griekenland of zo- niet al te lang reizen dus..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een Grieks eiland is een goed idee. Ook kun je nog naar de zuidkust van Turkije gaan. Zowel in Griekenland als in Zuid-Turkije is de temperatuur in september nog behoorlijk hoog. Wat ook belangrijk is: de avonden zijn erg aangenaam qua temperatuur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Je zou naar Kroatië kunnen gaan. Of Italië. In Rome. Dat lijkt mij leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Palestina is misschien een optie...genoeg herrie om je heen, en zon zal er ook wel zijn, veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grand Canaria Strand zee zon duinen waar je rust vind een heerlijk klimaat leuke terrasjes Disco's een boulevard
leuke kroegen winkels maar voor al het heerlijke weer dat er is niet te warm maar wel veel zon Playa del Ingles. Of je nu gaat in September , januari of mei het is er altijd lekker en vol op vermaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Andalusie (zuid spanje)
Het is daar heel mooi, niet duur en lekker weer nog dan!
Je kunt kiezen voor strand, maar je hebt daar mooie steden, veel cultuur en lekker tapas eten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In september is het nog zo'n 30 graden op Kreta. Daar is droge warmte dus het is aangenaam. Ik zou kiezen voor Rethymnon. Daar is wat te beleven en de stranden zijn van goede kwaliteit.

Verder op Kreta zijn de bekende drukke plekken bij Malia en Chersonisos, veel jeugd, disco's ed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal een reisgids op. Of het gezellig wordt dat ligt aan jezelf en niet aan het reisburo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet in Griekenland want daar staken ze veel en de Spaanse verkeersleiders willen ook gaan staken. Alleen weten ze nog niet wanneer. Dus de Algarve. Quarteira of Albufeira voor disko's en bars of Vilamoura voor meer stijl..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gran Canaria - Playa del Ingles
Tenerife - Playa de las Americas
Bijna altijd zon, in september niet te warm en
in de genoemde plaatsen is het altijd zeer levendig
en hangt het hele jaar een vakantiesfeer.
Het is wel 4,5 uur vliegen.

Iets korter vliegen en ook leuk is de Algarve in
Portugal. De plaats Albufeira is zeer levendig en
gezellig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Bulgarije is het in September lekker warm, het is niet ver, want je vliegt er iets langer dan 2 uur over en het leukste gedeelte van Bulgarije is Sunny beach.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding