Maandag 2 Sugustus ga ik met de caravan richting Minsk, weet iemand een paar mooie plaatsen tussen Utrecht en Minsk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Berlijn moet je zeker eens bezoeken. Ook Warschau en omgeving, de hoofdstad van Polen, is mooi.
Met een beetje omrijden kan je ook nog Praag bezoeken, dat is de prachtigste stad die ik ooit heb gezien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hrodna, ook een stadje in Wit-Rusland, is mooi om eens te bekijken. Er zijn nog hele oude kasteeltjes te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Driebergen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat heeft driebergen behalve de klpd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klpd??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klpd=snelwegpolitie
officeel koninklijke landelijke politiediensten
en ja ze doen meer als snelweg zoals trein en andere landelijke taken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@monteur, wat leer ik veel hier!
Om even terug te komen op jouw reactie, Driebergen is een bijzonder mooi stadje in een prachtig natuur. En, het ligt tussen Utrecht en Minsk, dat was de vraag :)