Grot opzoeken, zou wel eens een nuttig tijdverdrijf kunnen zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet veel meer dan in nederland...
dus neem een dambord mee en of monopoly en of een pak kaarten en ga klaverjassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
romantisch wijntjes drinken en kaasjes eten in de tent terwijl je luistert naar het ritmisch tikken van de regen op je tentzeil...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een snoepmuseum. Wij zijn daar jaren geleden geweest en dat was erg leuk. Je ziet hoe snoep gemaakt wordt en mag ook proeven èn kopen, natuurlijk. Op de camping ligt de folder vast wel klaar!
of google: snoepmuseum vogesen. (zie de link)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wandelen met regenkleding aan en genieten van de mooie omgeving? Veel meer kan ik me niet bedenken.

Ik was er ooit... met slecht weer. :-(