Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe vroeg kan ik een last minute vakantie boeken

ik wil op vakantie maar,ik wil weten hoe vroeg de reisbureaus de last minute vakanties binnen krijgen zodat ik nog keus heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Het hele idee van last minutes is nu net dat je geen keus hebt. Je weet dus nooit precies wat je kunt krijgen en per wanneer. Daarom is het ook zo goedkoop.
Kijk eens op www.vakantieveilingen.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Last minute vakanties kan je altijd boeken, het betekent namelijk niet meer, dan dat je binnen korte tijd vertrekt.
Het zijn de vakanties die nog niet geboekt zijn vlak voor het vertrek ervan, de keuze is altijd beperkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen ga met je koffer naar schiphol met je kofer met (zomer of winterkleding ).
Ga naar een reisburau die daar aanwezig is en zeg: ik wil naar een warm land voor (een week met hotel) en je kunt vertreken.leuk om te doen voor de gene met veel lef.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enkele dagen tot soms wel maanden van tevoren.

Als je bijvoorbeeld op http://www.lastminute.nl/vakantie.aspx kijkt, zie je dat daar zelfss lastminutes voor oktober albij staan.

Wellicht is het handig even bij eenreisbureau langs te gaan. Die hebben vaak lastminutes voor vertrek binnen een week of twee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor lastminute altijd via internet boeken, dat is zowiezo het goedkoopste. Ik heb een huisje bij sunparks geboekt voor in november (ja nu al) en die zijn slechts 135 euro inclusief alle kosten voor 2 personen. wil je beddengoed en handoeken dat kost dit extra. Ik weet het is mischien reclame maar wel top aanbieding voor vakantie in nederland, belgie of duitsland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op de site: www.inpakkenenwegwezen.nl
je kan vaak al binnen 24 uur vertrekken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding