hoe vroeg kan ik een last minute vakantie boeken

ik wil op vakantie maar,ik wil weten hoe vroeg de reisbureaus de last minute vakanties binnen krijgen zodat ik nog keus heb.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het hele idee van last minutes is nu net dat je geen keus hebt. Je weet dus nooit precies wat je kunt krijgen en per wanneer. Daarom is het ook zo goedkoop. Kijk eens op www.vakantieveilingen.nl

Last minute vakanties kan je altijd boeken, het betekent namelijk niet meer, dan dat je binnen korte tijd vertrekt. Het zijn de vakanties die nog niet geboekt zijn vlak voor het vertrek ervan, de keuze is altijd beperkt.

ik zou zeggen ga met je koffer naar schiphol met je kofer met (zomer of winterkleding ). Ga naar een reisburau die daar aanwezig is en zeg: ik wil naar een warm land voor (een week met hotel) en je kunt vertreken.leuk om te doen voor de gene met veel lef.

Enkele dagen tot soms wel maanden van tevoren. Als je bijvoorbeeld op http://www.lastminute.nl/vakantie.aspx kijkt, zie je dat daar zelfss lastminutes voor oktober albij staan. Wellicht is het handig even bij eenreisbureau langs te gaan. Die hebben vaak lastminutes voor vertrek binnen een week of twee.

voor lastminute altijd via internet boeken, dat is zowiezo het goedkoopste. Ik heb een huisje bij sunparks geboekt voor in november (ja nu al) en die zijn slechts 135 euro inclusief alle kosten voor 2 personen. wil je beddengoed en handoeken dat kost dit extra. Ik weet het is mischien reclame maar wel top aanbieding voor vakantie in nederland, belgie of duitsland.

Bronnen:
www.sunparks.nl

Kijk eens op de site: www.inpakkenenwegwezen.nl je kan vaak al binnen 24 uur vertrekken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100