Hoe kun je kaartjes reserveren voor de toren van Pisa?

We gaan deze zomer naar Italië toe, om o.a. de toren van Pisa te bezoeken. Er wordt overal aangeraden om van tevoren kaartjes te reserveren, maar helaas kunnen we nergens vinden wáár je dit kunt doen en hoe dit werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk je dat ze die bij de eifeltoren verkopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel waar je ze van tevoren kunt reserveren. De site van de Toren van Pisa doet het niet, en het staat écht nergens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook gewoon een kaartje bij de toren kopen. Dat reserveren valt best mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je het zeker dat je er in wilt?
Het is loeiduur en het valt echt tegen, ben er zelf geweest maar die kathedraal die er naast staat is vele malen mooier als de toren. En veeel goedkoper!

Het beste antwoord

Je hoeft er niet te reserveren. Dat dat gezegd wordt is allen maar goed voor het bedrijf dat deze reserveringen verkoopt!
Ik was meerdere malen in Pisa (in het hoogseizoen) en de toren was altijd gewoon toegankelijk voor publiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via onderstaande link kunnen online tickets geboekt worden.