Bed en Breakfast in de Ardennen, vlakbij het plaatsje Ozo?

Ik wil contact leggen met de eigenaars van een BenB vlak bij het plaatsje Ozo in België. Het wordt gerund door een Nederlands stel. Ik google me suf, maar kan het niet vinden en ze hebben zeker weten een website, want die heb ik wel eens bezocht. Heeft iemand een idee?

Toegevoegd na 8 minuten:
Je kunt er kayakken.

Toegevoegd na 12 minuten:
De naam was op een verhaal over een kat gebaseerd...

13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Als je een adres of een naam van het pension hebt helpt dat enorm. Er zijn er nogal wat daar:

http://maps.google.com/maps?hl=en&q=bed%20and%20breakfast%20belgie%20ozo&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl