mag je als minderjarige een hotel boeken in londen?

Ik wil in augustus naar londen gaan, maar degene die meegaat en ikzelf zijn nog maar 17, mag dit?

Toegevoegd na 12 minuten:
mijn ouders zouden bij de gemeente/politie een attest halen dat ik toestemming heb natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.3K

Antwoorden (2)

als je als minderjarige naar een hotel n het buitenland wil heb je wel een attest nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe is iemand onder de 18 in heel Europa nog niet handelingsbekwaam, dwz mag zonder toestemming van ouders of voogd geen overeenkomsten sluiten.
Een overnachting boeken hoort daar ook bij.
Je loopt de kans dat je naam wordt doorgegeven aan de politie. Je kan een ""wegloper"" zijn.

Toegevoegd na 1 uur:
Met een door de overheid geauthoriseerd attest dat je ouders toestemming geven, zal het lukken!! Geef ook het telefoonnummer van je ouders, dan komt het goed.