Welk kattenkwaad zou jij nog altijd eens uit willen halen?

Ik reis dagelijks met de trein en betrap mezelf erop dat ik altijd naar de noodrem kijk, ik zou zo graag eens aan die noodrem willen trekken!! wat jij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je maakt slechte gedachten los!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is nog veel leuker om met een draadje via het bagagerek de deur (zo'n pssst deur uit een ouder intercitytreinstel) aan de noodrem vast te maken. En daarna afwachten op de eerste de beste die de deur openmaakt... Heeerlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha klinkt alsof je uit ervaring spreekt....

Antwoorden (9)

Brandalarm van school indrukken. Gewoon lekker ouderwets belletje lellen en mensen goed in de maling nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een doosje vlooien loslaten tijdens de troonrede lijkt me wel wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee +1
Oh geweldig, memories!

Ik had toch ooit zo graag een half uurtje voor de ouderavond ergens een paar (niet teveel hoor, een stuk of 5 ;-) stinkbommetjes in de drukstbezochte gangen neergelegd.
Hadden mijn ouders gelijk begrepen waarom ik er weleens met tegenzin naar toe ging. ;-)
(Gelukkig wel mijn diploma gehaald en verder in 't leven goed terechtgekomen.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben altijd benieuwd geweest naar die noodhamers in de bus vraag me altijd af of dat wel werkt.... Lekker hard het raam inrammen hahahahaha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag, dat met die noodrem heb ik ook altijd als ik er naar kijk. Maar ook de noodknopjes in de tram en bus [dat de deuren open gaan] worden steeds interessanter na hoe langer je er naar kijkt.

Verder denk ik dat ik wel eens gewoon één dag een irritant k kind zou willen zijn en lekker lol trappen en me nergens zorgen over maken. Een hondendrol in krant aansteken en bij iemand voor de deur neerleggen, een bus bekogelen met verfbommen, boven een tunneltje gaan zitten met een emmer waterballonnen en wachten op fietsers, noem maar op..

Het lijkt me ook wel echt tof om een keertje aan urban sprinting te doen, maar denk toch dat ik het niet echt durf. [zie bron] En wat me ook gaaf lijkt is om een keer bij een concert/feest binnen te sneaken via de achterdeur of iets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij legden vroeger rookbommetjes onder geparkeerde auto's. Pvc pijpje met sterretjes gevuld. Aangesteken.
En dan aanbellen, "meneer uw auto staat in brand"
A, sweet times!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Me laten insluiten en dan gratis bier tappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
horecazeep in een toilet gooien. Als iemand dan doorspoelt...kassa!!