Meestal betekent 'adults only' dat er op het hotel of resort geen kinderen onder de 16 of 18 mogen verblijven. Ik denk echter dat het verstandig is om dat voor elke specifieke bestemming te checken (zowel de leeftijd als de interpretatie, vergelijk 'clothes optional'). Let er verder op, dat je mss geen overlast hebt van kinderen, maar dat er wel dronken jongeren kunnen zijn.

Zie bv TUI:
"TUI heeft daar wat op gevonden, een Adults Only vakantie. Dit kan gezien worden als een vakantie zonder kinderen. In de luxe Adults Only hotels zijn alleen bezoekers welkom van een leeftijd vanaf 16 of 18 jaar."
een jaar geleden