Waar vind ik een overzicht met de mooiste Caribische eilanden?

Of misschien beter nog: waar vind ik een overzicht met de mooiste Caribische eilanden? Handig om te weten en op basis daarvan het het hotel te kiezen.

een jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Inekez1
een jaar geleden
Mooi is een relatief begrip. Wat vind jij mooi? En wat wil je doen? Op een mooi strand liggen? Wandelen in de natuur? Bijzondere flora en fauna ontdekken? Stadjes en cultuur bekijken? En wanneer wil je dat doen? Wat in een rustige periode een schitterend mooi stand is, zul je heel anders ervaren als het vol ligt met duizenden toeristen. Zeker als je een strandvakantie wil of juist de natuur in wil trekken is het belangrijk rekening te houden met het regenseizoen.

Antwoorden (2)

Nummer 1: Marie-Galante, Guadeloupe
Nummer 2: Saint Lucia
Nummer 3: Saba, Caribisch Nederland
Nummer 4: Anguilla
Nummer 5: Martinique
fremar
een jaar geleden
In het Caribisch gebied kan je eindeloos wegdromen op de mooiste eilanden. Lees in deze blog alles over de mooiste Caribische eilanden.