Wat is er allemaal voor leuks te doen in de omgeving Lommel (België)?

Wij gaan daar heen op vakantie, dus vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.4K

Het beste antwoord

Heb jaren vakantie gevierd in Lommel.
Onderstaande link is misschien wat voor je.
Boodschappen deden we meest in Valkenswaard (markt op donderdag), Bergeijk of Lommel zelf (schattig winkelstadje)
Je kunt ook nog gaan kanoen op de Dommel (opstappen in Neerpelt) en in de zomer zijn er in de omgeving tal van kermissen.
Bobbejaanland is prima te doen, in Olmen-Balen is de Olmense zoo, en in Beringen het mijnmuseum.

Prettige vakantie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan vanalles doen, klik op de link hieronder en je ziet de agenda. Op de website kan je de periode zelf aanpassen.
Uiteraard kan je ook info aanvragen bij de stad Lommel, klik daarvoor op de tweede link.
Veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lommel is vooral veel bos , heide , duinen (Sahara) ,water ,natuur.... het is het hartje kempen.
Er is ook een bruisend , doch bescheiden cultureel en uitgaansleven. (muziekfestivalletjes)
Niet ver van Lommel is er Bokrijk ( folkloristisch openluchtmuseum...) , pretparken ... zeker een paar daguitstappen waard.