Mag je naast handbagage ook plastic zak meenemen in vliegtuig?

Wanneer je een klein rugzakje meeneemt in het vliegtuig, mag je dan daarnaast ook een plastic zak meenemen met bijvoorbeeld kranten om te lezen, broodjes e.d.? Waar is daar iets op een officiële website van een luchtvaartmaatschappij over te lezen?
Naast dat rugzakje met kleding etc, heb je geen ruimbagage mee.

een jaar geleden
in: Vakantie
2.7K

Antwoorden (1)

Dat wisselt. Veel luchtvaartmaatschappijen gedogen het meenemen van een klein tweede tasje, maar bv Easyjet hanteert een strikt 'een stuk handbagage beleid'.
een jaar geleden