De prijsverschillen zijn erg groot en afhankelijk van wat je voor ondergrond wilt en of je ook een afrastering wilt. Die zijn er ook in verschillende prijsklassen. Wil je hem zelf uitgraven (gravel) of wil je hem compleet aan laten leggen?
Mijn voorkeur gaat wel uit naar kunstgras. Je moet dan toch snel rekenen op 40000 euro met afrastering.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Dat het duur is hoef ik je niet uit te leggen.Maar het hangt geheel van de grond af.Wat kost dat op de plaats waar je een tennisbaan wil gaan aanleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderstaand een site met prijzen.