Waar kan je een huisje huren als je onder de 18 bent?

Wil graag naar een huisje met vrienden. Ouders willen best reserveren, maar wij zijn 17 als we naar dat eventuele huisje gaan.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Vakantie
7K

Antwoorden (1)

Ik heb ooit met 5 vriendinnen (15 & 16 jaar) in het Landal park Vennebos gezeten. Dat was geen probleem, zolang er een ouder was die garant stond.

Dat is wel lang geleden. Wat ik zou doen als ik jou was, is even bellen met zo'n park of een mail sturen en vragen wat de mogelijkheden zijn.

Landal geeft op zijn site aan dat ze alleen reserveringen aannemen van 18+ maar dat gaat alleen over de reservering, niet over het daadwerkelijke verblijf.