Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een goede vakantiebestemming voor studenten?

Ik en mijn vriendin zijn op zoek naar een leuke vakantie waar we binnen een a twee weekjes lekker kunnen rondreizen. Het probleem is dat de accomodaties erg duur zijn ( denk hierbij aan 30 a 40 euro per nacht per persoon ). Dit schrok ons nogal af aangezien we gewend zijn om in hostels voor veel goedkoper te verblijven. We zijn op zoek naar een gebied met een aangenaam temperatuurtje, mooie cultuur, liefst zwembad/zee in de buurt, en betaalbare slaapplaatsen voor studenten. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
740

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Direkt huren van partikulieren.Wij zijn vorig jaar in een prachtig huis geweest in Winterberg.1 week.De kosten waren 260 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarvoor mocht je met 6 personen in het huis.Wel even goed lezen want sommige prijzen zijn afhankelijk van seizoensprijzen.Ook even letten op prijzen per huis of per persoon.Goed lezen.

Toegevoegd na 12 minuten:
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p451651#section-avail

Toegevoegd na 14 minuten:
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p471758
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al aan kamperen gedacht? Of blokhutten op campings?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkope hostels zijn er overal.

Ik heb even gezocht op Frankrijk, omdat je daar alle kanten uit kunt: Je zult merken dat de plaatsen aan zee een stuk duurder zijn dan die wat in het binnenland.

http://nl.hostelbookers.com/hostels/frankrijk/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij vrij duidelijk. Er zijn een aantal opties die met low cost carriers goedkoop te bereiken zijn (zie link) en ook redelijk in accomodatie prijzen en kosten van levensonderhoud. Denk o.a. aan het Oostblok. Roemenie en Bulgarije zijn goede budget opties waar veel te zien is.
Andere opties ,(waarschijnlijk zijn die vluchten duurder) zijn Turkije en Marokko. Er zijn genoeg accommodatie sites voor budget accommodaties, ik zal er een aantal bij de links neer zetten. Veel info over budget reizen vind je op around the globe. Kijk voor je vluchten ook naar andere luchthavens dan Amsterdam, dat kan heel veel schelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk eens aan malta! leuk eiland, compleet andere cultuur en niet duur! ik heb er 3 maanden gewoond en het ontzettend naar mijn zin gehad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede mogelijkheid om te overwegen is Werken en reizen, de ideale combinatie om voor een langere tijd in het buitenland te kunnen verblijven!
Kijk op : Travel Active
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding