Welke spullen moet je zeker bij je hebben als je een tour met de trein van 14 dagen gaat doen door een land?

Overnachten gebeurd in bed en breakfasts en vervoer gebeurd per trein

Toegevoegd na 15 uur:
In het buitenland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Naast de gebruikelijke zaken die je zelf ook wel weet zoals paspoort, geld, creditcard, warme en luchtige kleding, fototoestel en medicijnen zou ik ook niet vergeten
om een mobieltje mee te nemen met daarin al opgeslagen telefoonnummers van je bekenden maar ook noodtelefoonnummers van verzekeringmaatschappij, alarmcentrale, ambassade etc. Waarschijnlijk heb je het niet nodig, maar als dat wel zo mocht zijn, dan heb je ze meteen bij de hand.
Vergeet ook je opladers niet en evt. internationale stekker.
Zorg dat je belangrijke spullen op je lichaam draagt (paspoort/geld) en niet ergens in een tas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch zou ik er ook voor zorgen dat je al deze handige dingen niet alleen in je telefoon zet, maar ook in een mail naar je eigen hotmail verstuurd. Anders ben je flink de klos als je je telefoon verliest!

Andere antwoorden (3)

DAT heb ik 2 jaar geleden gedaan,je gebruikelijke spullen en verder veel leesvoer,puzzels,en een goed humeur

kijk dit filmpje ook zo reis je samen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 bean blijft leuk!!
Zorg ervoor, dat je je paspoort bij je hebt. Ook belangrijk zijn medische gegevens in geval van ziekte. Medicijnen mocht je die gebruiken voor een of andere aandoening.
Een papier waarop je eventuele allergieën staan vermeld.
Contactgegevens over wie te bellen in geval van nood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel toiletpapier,want dat is altijd op in de trein!