Weet iemand een mooi hotel op Bali?

Wij zoeken een mooi maar betaalbaar hotel op Bali, het liefst aan zee zodat er gevist kan worden vanaf het strand.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet er wel een paar, maar welke plaats heeft jouw voorkeur?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer wil je gaan?, voor 50 euro per dag weet ik een compleet huis voor je aan het strand (incl zwembad)

Het beste antwoord

Er is op Bali een prachtig vissersdorpje, Amed. Zonder veel toeristen, zonder veel poespas. Het heeft een zwart lavastrand omdat het aan de voet ligt van de vulkaan.

Daar liggen allemaal kleine hotelletjes (veelal bungalowtjes) recht op het strand. ‘s Avonds met de vissers in de restaurantjes mee eten. Geweldig.

Je kunt vanuit je ‘hutje’ meteen de zee inlopen. Snorkel op en binnen 3 meter zit je in een aquarium. Je kunt vanaf het strand (of staand in de zee) vissen, je kunt ook mee met een van de vele vissersbootjes.

Het kostte 28 dollar per nacht. Heeft ook nog een prachtig zwembad erbij!

Let wel, Amed is geen plaats om 2 weken lang te zitten. Tenminste, voor mij niet. Op een gegeven moment wilde ik weer terug de drukte in.

Het heet Kembali Beach Bungalows
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel, ik vraag het voor een vriendin, maar dit lijkt wel op wat ze zou zoeken en ook nog een leuke prijs, dank je wel voor je antwoord.

Andere antwoorden (2)

Wat is het maximale bedrag dat je per dag zou willen betalen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Een prachtig 4 sterren hotel is The Samaya Bali. Genomineerd voor een Travellers Choice Award 2010© Slechts tientallen meters van de zee verwijderd en ook nog een buitenzwembad. Ook wordt hier op een geweldige manier de Thaise cultuur weergegeven. Het is wel een duur hotel, gemiddeld €593,- per nacht. Maar dan heb je ook heel wat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nusa Dua hotel beach resort is een heel goed hotel aan de zee, 5 sterren en goede kamers en een buffet voor ontbijt,lunch,diner