Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is B&B op de boerderij eigenlijk zo goedkoop?

Meestal kost het maar 12 euro per nacht las ik op internet,ik wil graag heen met zijn allen

Wat zijn de voor en nadelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik begrijp niet zo goed waar jij die prijs vandaan haalt.
En als de prijs klopt is ie per persoon, volgens mij.

Wij gaan regelmatig naar minicampings, boerderijcampings etc.
Soms hebben ze een appartement of B&B erbij.
Dat kost dan toch al gauw *minimaal* 35 - 55 euro per nacht voor twee personen.
Ik ken deze site, daar begint het bij 35 euro voor twee personen.
http://www.bedandbreakfast.nl/provincie/Noord-Brabant?tab=1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een B&B is niet al te luxe.. een kamer op een boerderij is geenzins te vergelijken met een hotelkamer. Dat is een nadeel tenzij je niet om de luxe geeft.
Je slaapt bij mensen thuis, het nadeel is dat dat ook een stukje ten koste van je privacygevoel gaat, een voordeel is dat dat ook heel gezellig en gastvrij kan zijn.
Het ontbijt is vaak persoonlijk klaargemaakt (vaak echt naar wens van de gast), niet al te uitgebreid maar wel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga ervan uit dat je er slaapt alsof je er logeerd, soms zelfs in een omgebouwde schuur met stappelbedden etc.
Wel heel gezellig als je hier doorheen kunt prikken want het is zeker een unieke ervaring.
( wel goeie muggenspul etc... meenemen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
€12 lijkt me wel heel erg optimistisch.

Als je iets zoekt voor een leuke groep en dat lekker buiten wilt doen heb ik wel een tip.

http://www.qklqcamping.nl/html/tarieven.html In Angeren (drie kwartier vanaf apeldoorn) is een boomgaardcamping met mongoolse ronde tenten: YURTS of ook wel GERS. Heel knus, en geschikt voor groepen! dan kom je met een beetje groep wel rond die 12 pp uit, en kunt er zelf koken. Geen ontbijt, is niet helemaal hetzelfde als B&B. maar wel een bijzondere ervaring! In de tenten mag niet gerookt worden, ook niet tussen de oren :P

ben er zelf ook geweest, de eigenaar is een zeer sympatieke kerel. Zou je in de pruimentijd gaan dan mag je de pruimen rondom je tent ook opeten - juli augustus dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat boeren er niet van hoeven te leven, meesten doen het voor de gezelligheid en een ruime onkostenvergoeding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding