Mag je als je geboekt hebt voor drie personen met vier gaan?

Mijn ouders hebben begin februari geboekt voor een midweekje centerparks in les trois forêts. We hebben geboekt voor drie personen: ik, mama, en papa. Nu mogt mijn vriendje meegaan met ons op vakantie van mijn ouders maar voor hem is niet geboekt dus we gaan dan zeg maar met vier... We hebben een vierpersoonscottage en we gaan er dan ook met vier in... Mag dit?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Vakantie
2.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Even bellen maandag. Zo maar op de bonnenfooi gaan kan zorgen dat het niet mag. Vooraangemeld maak je meer kans.
Antoni
5 jaar geleden
Als je maar drie personen aanmeldt, krijg je waarschijnlijk ook maar drie toegangspasjes voor het zwembad, etc. Het is dus handiger gewoon vier mensen aan te melden.

Antwoorden (1)

Jouw vriendje mag best mee, maar moet wel bij Centerparcs worden aangemeld in verband met te betalen toeristenbelasting. In veel centerparcs parken geldt ook een verplicht beddengoed pakket (8,50 per persoon), maar voor Frankrijk geldt dat niet.
paulus811
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kunnen we dit dan ter plaatse doen?
tinus1969
5 jaar geleden
Aanvullign: vaak willen dit soort parken graag extra gasten - dat is ook extra omzet in de snackbar etc :-)
paulus811
5 jaar geleden
Ik zou even bellen met centerparcs, het zou vervelend zijn als ze moeilijk gaan doen aan de receptie ter plaatse.
LeonardN
5 jaar geleden
+Zover ik weet is de prijs per huisje, enige is dan idd beddengoed en toeristenbelasting van een paar euro.
paulus811
5 jaar geleden
@LeonardN, bedankt maar de + is helaas niet zichtbaar :-)
LeonardN
5 jaar geleden
:D Nu wel, goed dat je het zegt!
Antoni
5 jaar geleden
Ik vermoed dat ook de brandweer (bij noodgevallen) wil weten hoeveel gasten er op het terrein zijn. Daarvoor moet dat aantal dan natuurlijk wel goed kunnen worden geregistreerd: daar moeten de gasten aan mee werken!