Dat lijkt me toch duidelijk Groot Brittannie het land van de umbrella's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De natste plek in Europa is Crkvica, in Bosnie-Hercegovina, waar per jaar 3337 mm regen valt en dat al 22 jaar het record houdt. Ja, Groot-Brittanie is ook nat, maar Bosnie slaat alles...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk Schotland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nederland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus,dr valt hoe langer hoe meer regen hier bah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hè
Momenteel in Hongarije. In 1 maand tijd viel een hoeveelheid regen die anders in een heel jaar valt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De natste stad van Europa is Bergen, in Noorwegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ierland, daar vertellen ze op het weerbericht niet of het gaat regenen, dat weet je toch allang. Dus vertellen ze of het horizontaal of verticaal valt.