Klopt het dat er in Malaga van die elektriciteit vissen zwemmen?

Zijn er in de strand van malaga van die lange vissen , pallingen misschien? Want ze zijn blijkbaar daar maar ik wil bronnen dat dat klopt, want ik ga er bijna heen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K
Antoni
5 jaar geleden
Sidderalen heten die beesten. Zie voor meer informatie https://nl.wikipedia.org/wiki/Sidderaal.
Amadea
5 jaar geleden
Ten westen van Málaga ligt Benalmádena, en daar is een jachthaven met een aquarium. In dat aquarium kun je onder andere sidderalen bekijken. Dus in zekere zin is het antwoord op de vraag ja, maar niet rechtstreeks.
-------------------------------------
Zie https://www.visitsealife.com/benalmadena/en/

Antwoorden (1)

De vis die je bedoelt is waarschijnlijk een diedetaal.

Zijn leefgebied is in Zuid Amerika voornamenlijk in het Orinoco en het Amezonegebied en ondiepe wateren van Guyana.

Een Sidderaal = geen Aal of Paling en is er ook geen familie van, de vis heeft alleen een aalachtig lichaam.

Aangezien jij in Spanje op vakantie gaat, hoef jij je geen zorgen te maken.
5 jaar geleden
Lias
5 jaar geleden
Het moet Sidderaal zijn natuurlijk.
Lang leve de autocorrectie.