Welke regio in Toscane is het leukst?

Toscane is een vrij groot gebied, maar waar moet je heen als je cultuur en strand enigszins wilt combineren? En hoe heet die regio?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Florence (oftewel Firenze in het Italiaans) mag je niet missen. De scheve toren van Pisa en de plaats Lucca moet je ook gezien hebben. Livorno ligt aan de kust, dus wellicht kun je je richten op de bovenste regio's (zie kaartje). Maar ik vond (als cultuurliefhebber) San Gimignano en Siena ook geweldig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oja zo'n kaartje zocht ik net. bedankt. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je kaart, die kon ik niet 123 vinden.

Andere antwoorden (2)

pescia is wel heel mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cecina is een leuke kustplaatst en daar vandaar zit je met ca. 1 uur rijden dicht bij alle culturele plaatsen die de moeite waard zijn. Wil je 2 uurtjes rijden, is heel Toscana binnen bereik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank +