Heb je last van de katten in Griekenland? Blijven ze uit de buurt?

Ik heb een extreme angst voor katten. Nu wil ik op vakantie naar Griekenland en weet dat hier veel katten rondlopen. Komen de katten naar je toe en lopen ze langs je been of zitten ze op muurtjes en komen ze nauwelijks bij je? Dit is voor mij een belangrijk dingetje voordat ik de keuze van de vakantie ga maken. Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.

Weet jij het antwoord?

/2500

De katten in Griekenland, als die er al zijn, kan je toch gewoon uit de weg gaan? Loop even wat sneller als ze in je buurt komen en hun belangstelling zal meteen weer door iets anders worden getrokken. Het zal vast niet zo zijn dat ze ineens met zijn allen jou als nieuwe beste vriend kiezen! Ik zou me, als ik jou was, in ieder geval niet laten leiden door deze angst bij het kiezen van je vakantiebestemming. Werken aan je angst (door bijvoorbeeld confrontatie-therapie) lijkt mij overigens heel verstandig. Je huisarts kan je daar vast bij helpen.

Ik ben ook ooit in Griekenland geweest en ik heb ook heeeeeele erge katten angst Ik was er 1 dag er zat al meteen een kat mijn man aaide hem toen liep mijn man weer verder maar die katten zij heeeeel tam echt super lief

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100