Kan ik mijn bagage inchecken bij de tussenstop ?

Ik wil dit doen omdat ik zo ettelijke honderden euro's en uren kan besparen met een vlucht naar Miami, die vanuit Dusseldorf vertrekt en tussenstop doet in Parijs. En ook bij de retour is dit zo.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
ronron1212
7 jaar geleden
hoe wil je je koffers dan in parijs krijgen?
gvrox
7 jaar geleden
@brackmarc kun je nog even bevestigen dat je inderdaad geen gebruik gaat maken van de vlucht Dusseldorf -> Parijs ? Als je een andere constructie bedacht had, zou ik daar mijn antwoord op aan kunnen passen

Antwoorden (1)

Als je van plan bent om de vlucht van Dusseldorf naar Parijs niet te gebruiken, dan moet ik je teleurstellen: bij het niet op komen dagen in Dusseldorf (no show), vervalt je hele ticket. Jezelf/ je baggage inchecken in Parijs gaat dan dus niet.
gvrox