Hoeveel kost een visum voor Chili?

Hoeveel kost een visum voor Chili en wat voor documenten heb je hiervoor nodig en hoeveel van tevoren moet je beginnen met het regelen van een visum?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geen visum nodig.
En als je via Argentinie de grens overrijdt, dan vragen ze nergens naar (oke, paspoort, maar niet retourtickets of wat dan ook) (en of je kaas bij je hebt, toen ik er was mocht er geen kaas over de grens meegenomen worden)

Antwoorden (1)

Geen visum benodigd voor een verblijf van maximaal 90 dagen. De reiziger moet:
In het bezit zijn van een paspoort met een geldigheid van minstens zes maanden bij inreis, met minimaal één lege visumpagina
In het bezit zijn van bewijs van een retourvlucht of een vlucht naar de volgende bestemming
In het bezit zijn van vereiste documenten voor de eerstvolgende bestemming
Bij de luchtvaartmaatschappij nagaan of inchecken zonder visum is toegestaan