Kan ik met de trein van Stansted naar London centrum?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat je met de trein naar Londen wilde?

Antwoorden (3)

Ja, dat kan. Je kunt met de Stanstedd Express. Hij rijdt iedere 15 minuten, en dan ben je binnen 46 minuten in London Centrum.

http://www.stanstedexpress.com/Stansted%20Express%20Landing%20Page.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet alleen niet treuzelen. De trein wacht op het vliegtuig, maar niet op mensen die vrolijk keuvelend het vliegveld aan het bekijken zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben de bus genomen. Deze staan bij de uitgang van de luchthaven. Koop vooraf een kaartje via internet. Toen het vliegtuig eenmaal geland was stond er direct een lange rij voor de ticketautomaat. Wij hadden al een ticket via internet en konden gelijk de bus instappen. Een uurtje naar Liverpool Station en je ziet onderweg nog eens wat.
Koop op Liverpool Station een Oystercard om 'vrij' te reizen in Londen met metro, bus of trein.