Kan ik in 2017 met een veerdienst vanuit Italië of Griekenland naar Israël?

We willen graag met de camper naar Israël

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
5.2K

Antwoorden (1)

Diverse rederijen verzorgen veerdiensten vanuit Italiaanse, Cypriotische, Griekse of Turkse havens naar Haifa in Israël. Bovendien doen vele cruiseschepen Israël aan op hun reizen. Men vliegt of rijdt per auto of trein naar de havenplaats in kwestie en stapt daar over op de veer- of cruiseboot. De populairste veerbootverbinding is die tussen Piraeus (in de omgeving van Athene-Griekenland) en Haifa (reistijd: ca. 58 uur). Deze veerboot legt aan in Rhodos en Cyprus. U moet wel vooraf informeren of er nog veerboten varen. Sinds de crisis zijn de verbindingen niet altijd meer operationeel.
fremar