Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een vriendin gaat binnenkort een maand naar Italië.

En ik wil haar graag een cadeautje meegeven naast een kaartje, maar mijn inspiratie laat het even afweten. Een reisgidsje lijkt me zo afgezaagd; vandaar dat ik de vraag hier stel.
Heeft iemand van jullie een leuk, origineel idee wat ik aan haar kan geven?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
920

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Geef haar 4 gedichtjes mee (elke week 1) zodat ze die kan lezen als er weer een week voorbij is. Na het lezen zal ze je iedere keer een smsje sturen of bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
idd, ik ga er in dit geval vanuit dat de vragensteller een jongen is, en de vriendin, ZIJN vriendin. Anders klopt mijn antwoord idd niet. Bedankt voor je toelichting Tovenaar ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Graag gedaan Atlantyze ;)

Andere antwoorden (8)

Wat heel mooi is: die kleine notaboekjes in Moleskine om aantekeningen te maken. Je hebt ze in het zwart en het rood. Vind je in de betere papierhandel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een pizza ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze op haar laptop geen webcam heeft: Een webcam. Kan je over video-chatten. Een andere optie: Boek een hotelletje in de buurt van haar doel, en geef haar een ticket voor een weekendje weg in Italie, en bezoek haar daar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef haar een mobieltje met camera, en vraag haar iedere dag 1 foto door te sturen. Wel zorgen voor genoeg beltegoed ;-) En het is een relatief duur cadeautje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een mooie zonnebril.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het leukste zou zijn als je haar halverwege de reis verrast met een bezoek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dingen die ze in italie niet hebben: drop, hagelslag, stroopwafels etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om een goed/leuk cadeau te kiezen, moet je je eerst verdiepen in de persoon. Wat vindt zij leuk om te krijgen?
Houdt ze van lezen dan is een boek een goede optie, want in de vakantie heb je eindelijk tijd om te lezen.
Houdt ze van muziek, kun je een CD kopen of zelf een CD branden met speciaal voor haar uitgezochte muziek.
Wordt het een cultuurvakantie of strandvakantie? Bij een strandvakantie is bijv. een badlaken een optie. Bij een cultuurvakantie kun je denken aan een boek over Itatliaanse kunst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding