Een vriendin gaat binnenkort een maand naar Italië.

En ik wil haar graag een cadeautje meegeven naast een kaartje, maar mijn inspiratie laat het even afweten. Een reisgidsje lijkt me zo afgezaagd; vandaar dat ik de vraag hier stel.
Heeft iemand van jullie een leuk, origineel idee wat ik aan haar kan geven?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Geef haar 4 gedichtjes mee (elke week 1) zodat ze die kan lezen als er weer een week voorbij is. Na het lezen zal ze je iedere keer een smsje sturen of bellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
idd, ik ga er in dit geval vanuit dat de vragensteller een jongen is, en de vriendin, ZIJN vriendin. Anders klopt mijn antwoord idd niet. Bedankt voor je toelichting Tovenaar ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Graag gedaan Atlantyze ;)

Andere antwoorden (8)

Wat heel mooi is: die kleine notaboekjes in Moleskine om aantekeningen te maken. Je hebt ze in het zwart en het rood. Vind je in de betere papierhandel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een pizza ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze op haar laptop geen webcam heeft: Een webcam. Kan je over video-chatten. Een andere optie: Boek een hotelletje in de buurt van haar doel, en geef haar een ticket voor een weekendje weg in Italie, en bezoek haar daar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef haar een mobieltje met camera, en vraag haar iedere dag 1 foto door te sturen. Wel zorgen voor genoeg beltegoed ;-) En het is een relatief duur cadeautje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een mooie zonnebril.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het leukste zou zijn als je haar halverwege de reis verrast met een bezoek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dingen die ze in italie niet hebben: drop, hagelslag, stroopwafels etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om een goed/leuk cadeau te kiezen, moet je je eerst verdiepen in de persoon. Wat vindt zij leuk om te krijgen?
Houdt ze van lezen dan is een boek een goede optie, want in de vakantie heb je eindelijk tijd om te lezen.
Houdt ze van muziek, kun je een CD kopen of zelf een CD branden met speciaal voor haar uitgezochte muziek.
Wordt het een cultuurvakantie of strandvakantie? Bij een strandvakantie is bijv. een badlaken een optie. Bij een cultuurvakantie kun je denken aan een boek over Itatliaanse kunst.