Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wandelen vanuit Nederland naar Oostenrijk mogelijk?

Ietwat rare vraag wellicht, dat weet ik :) Maar stel je hebt de tijd en het geld, is een voetreis naar Oostenrijk vanuit Nederland mogelijk? Ik heb het wel eens proberen in te vullen bij diverse routeplanners maar ondanks de voetreis optie sturen ze je allemaal over de Duitse autobahn, wat natuurlijk niet kan. Wie weet of dit via andere weg mogelijk is of wie weet een goede planner?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
kierkegaard47
7 jaar geleden
Ik zou er heel gek van opkijken als het _niet_ kan. Tenslotte zijn er veel meer verbindingen en wegen dan alleen maar autobahnen. Of een een planner bestaat die je makkelijk een wandelroute kan geven, is een tweede.
Ivana
7 jaar geleden
Ja, natuurlijk kan dat!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je moet alleen niet vanuit het Zuiden komen want daar kom je er niet meer in!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Al eeuwen . ( ten tijde Vd Romeinen ) Zijn er wandel ( handels routes ) door Europa . Vaak nog aardig intact . Oefen eerst heel goed .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, je kunt wandelen van Nederland naar Oostenrijk.
Je kunt je wandelroute hier plannen:

http://www.routeyou.com/nl-de/route/planner/2/wandelrouteplanner
(Lees meer...)
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Thanks, goede planner idd. Enige nadeel is dat je tot max 500 km de instructies kan zien en niet meer. Maar goed, dat is zo op te lossen door tussenpunten te kiezen. Denk niet dat ik ooit de tijd en het geld heb om het te lopen, maar dromen mag. Tent etc mee en paar extra paar schoenen lol :p

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding