Wandelen vanuit Nederland naar Oostenrijk mogelijk?

Ietwat rare vraag wellicht, dat weet ik :) Maar stel je hebt de tijd en het geld, is een voetreis naar Oostenrijk vanuit Nederland mogelijk? Ik heb het wel eens proberen in te vullen bij diverse routeplanners maar ondanks de voetreis optie sturen ze je allemaal over de Duitse autobahn, wat natuurlijk niet kan. Wie weet of dit via andere weg mogelijk is of wie weet een goede planner?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
kierkegaard47
7 jaar geleden
Ik zou er heel gek van opkijken als het _niet_ kan. Tenslotte zijn er veel meer verbindingen en wegen dan alleen maar autobahnen. Of een een planner bestaat die je makkelijk een wandelroute kan geven, is een tweede.
Ivana
7 jaar geleden
Ja, natuurlijk kan dat!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je moet alleen niet vanuit het Zuiden komen want daar kom je er niet meer in!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Al eeuwen . ( ten tijde Vd Romeinen ) Zijn er wandel ( handels routes ) door Europa . Vaak nog aardig intact . Oefen eerst heel goed .

Het beste antwoord

Ja, je kunt wandelen van Nederland naar Oostenrijk.
Je kunt je wandelroute hier plannen:

http://www.routeyou.com/nl-de/route/planner/2/wandelrouteplanner
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Thanks, goede planner idd. Enige nadeel is dat je tot max 500 km de instructies kan zien en niet meer. Maar goed, dat is zo op te lossen door tussenpunten te kiezen. Denk niet dat ik ooit de tijd en het geld heb om het te lopen, maar dromen mag. Tent etc mee en paar extra paar schoenen lol :p