Wat valt er in Rotterdam allemaal te zien? Bezienswaardigheden als Dierenpark Blijdorp niet meegerekent, echt alleen in de stad zelf!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Erasmus brug
Rondvaart over de haven (++)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beeldenroute Westersingel, Witte Huis in Rotterdam, kubuswoningen, route voor- en na oorlogse architectuur, kop van zuid, oude haven, euromast, erasmusbrug, museumpark, De Kuip, Sint Laurents kerk, met een speedbootje naar Hotel New York, rondvaart Spido er is zooooooveeeelll te doen en te zien.

Toegevoegd na 6 minuten:
Nog een paar tips: havenmuseum, strand aan de Maas, Zaterdagmarkt in centrum.

Huur een paar fietsen en stippel een route uit.Rotterdam is heel fietsvriendelijk. Neem de
Maastunnel op die route mee.. aparte ervaring!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De rondvaart over de haven is echt een aanrader.
Wat ik zelf ook erg leuk vond was een bezoek aan de kubuswoningen. Eén van deze woningen is toegankelijk voor publiek, om eens te kijken hoe dat er nu van binnen uitziet.
http://www.kubuswoning.nl/introkubus2.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Donderdag 6 mei, Feyenoordstadion
1830 uur Feyenoord - Ajax
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je kan idd de spido pakken (rondvaart) of de kubuswoningen waar je geloof ik ook kan bezichtigen.
Het mariniersmuseum.
Er ligt ook een oud schip tussen de erasmus en de westblaak maar weet even niet hoe ie heet.
De euromast, Feijnenoord stadion.
De st. Laurenskerk (hou je hand op je portemonnee) of een grote moskee (west en zuid).
Stadhuisplein om even wat te drinken en natuurlijk het stadhuis en de fontein.
je kan ook net als dat programma met een dobbelsteen op pad en de mensen ter plekke vragen wat leuk is.
Kom je altijd ergens onverwachts door de dobbelsteen