wat is de beste/ goedkoopste optie om in Engeland te verblijven?

Ik ga begin mei voor 10 weken naar Engeland (Dorset, poole) om stage te lopen. Nu vraag ik mij af wat de beste wijze zou zijn om voor die periode een verblijfplaats te vinden voor een beetje een redelijke prijs.
Ik heb al op verschillende verhuur sites gekeken maar vind de betrouwbaarheid l lastig in te schatte en het is vaak heel duur of een heel huis, terwijl een studentenkamer prima zou voldoen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Erna55
8 jaar geleden
Informeer bij het bedrijf waar je stage loopt. Zij kunnen ter plekke iets voor je regelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik had inderdaad ook aan hun gevragen naar opties en zij gaven als tips Air bnb en spareroom. Maar ik zoek extra opties just in case :)
Ritsuka
8 jaar geleden
Jeugdherberg

Antwoorden (1)

@xSannex

Informeren is het enige dat je zou kunnen/moet doen. Dit heb heb ik meteen gevonden, is een geweldig aanbod, ik zou er wel achteraan gaan als ik jou was:

Sunday Special Offers - 7 nights from Sunday:
7 nights in a dormitory only GBP 75 - saving GBP 34.00!! on daily rates
Get a second consecutive week for only GBP 65 and save even more.
7 nights in a twin room (shared bathroom) only GBP 165 including 2 people - saving GBP 69 on daily rates.
Get a second consecutive week for only GBP 155 and save even more.

http://www.bournemouthbackpackers.co.uk/