kan je chf (zwitserse franken) in turkije inwisselen voor lire?

Ik heb nog wat contanten chf (zwitserse franken), nu vertrek ik over een aantal dagen naar Turkije. Wie weet of ik mijn franken hier zou kunnen inwissen tegen turkse lire? En eventueel de koers.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij een wissel kantoor kan dit inderdaad.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Check trouwens www.xe.com voor de beste wisselkoers, zij hebben ook een app voor iphone en android waarmee je altijd kan kijken of je niet opgelicht wordt tijdens het wisselen.

Antwoorden (2)

Bij een wissel kantoor kan dit inderdaad.

Check trouwens http://www.xe.com voor de beste wisselkoers, zij hebben ook een app voor iphone en android waarmee je altijd kan kijken of je niet opgelicht wordt tijdens het wisselen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor zover ik weet nemen ze wel papiergeld aan maar geen munten.